QNAP TS-233 data-opslag-server NAS Mini Tower Ethernet LAN Wit Cortex-A55

Op voorraad

Leverbaar binnen 2-3 dagen


Lokale Stock: 0
Centrale Stock: 100+

€ 239,00

Meer informatie

SKU TS-233
EAN 4711103080597
Merk QNAP
Processor ARM
RAM 2GB
Connectiviteit Ethernet, USB 2.0 Type A, USB 3.0 Type A
Besturingssysteem QNAP QTS
Kleur Wit
Aantal RJ45 Poorten 1


Opslagmedia

Opslag schijf-interface SATA II, SATA III
Ondersteunde opslagstationinterfaces SATA
Opslagschijf afmetingen ondersteund 3.5"
Systeemstation ondersteunde groottes 2.5,3.5"
RAID support
Soorten RAID 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, JBOD
Online RAID-migratie
Online RAID-uitbreiding
Herbouwen RAID
Hot-swap drive bays
Opslagdrives geïnstalleerd
Aantal opslagkaarten ondersteund 2
Geïnstalleerde opslag-drive
Ondersteunde types opslag-drives HDD & SSD
Scannen op beschadigd blokken
Schijfroaming


Processor

Processorfamilie ARM
Processormodel Cortex-A55
Frequentie van processor 2 GHz
Aantal processorkernen 4
Aantal ondersteunde processoren 1


Geheugen

Ondersteund maximum RAM 2 GB
Intern geheugen 2 GB
Flash memory 4000 MB


Netwerk

Ethernet LAN
Ethernet LAN, data-overdrachtsnelheden 10,100,1000 Mbit/s
DHCP server
Jumbo Frames ondersteuning
iSCSI support
Ondersteunde netwerkprotocollen IPv4, IPv6
Dynamic DNS (DDNS)


Poorten & interfaces

USB-poort
Aantal USB 2.0-poorten 2
Aantal poorten USB 3.2 Gen 1 (3.1 Gen 1) Type A 1
Aantal Ethernet LAN (RJ-45)-poorten 1


Design

Type behuizing Mini Tower
Type koeling Actief
Kleur van het product Wit
Aantal ventilatoren 1 ventilator(en)
Ventilator diameter 8 cm
LED-indicatoren HDD, LAN, Status, USB


Prestatie

Soort NAS
Apparaatklasse Home & Home Office
Backup-functie
Back-up-eigenschappen Cloud, iSCSI LUN
Web-gebaseerd management
Beheer op afstand PPTP, L2TP/IPSec, OpenVPN, WireGuard, QBelt
Access Control List (ACL)
Reset button
Aan/uitschakelaar
Ingebouwde ftp-server
Ondersteunde browser Apple Safari, Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox
Systeemlog
Hot-spare
Schijf-scan
S.M.A.R.T. support


Software

Inclusief besturingssysteem QNAP QTS
Operating systeem versie 5,0,0
Ondersteunt Windows Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1
Ondersteunt Linux
Ondersteunt Mac-besturingssysteem
Ondersteunde server operating systems Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019


Energie

Vermogenstoevoer locatie Extern
Capaciteit voedingsunit (PSU) 65 W
Aantal voedingen 1
Typisch stroomverbruik 10,81 W
Slaapstand 3,43 W
AC invoer voltage 100 - 240 V
AC invoer frequentie 50 - 60 Hz
Fan voltage 12 V


Gewicht en omvang

Breedte 90,2 mm
Diepte 156,3 mm
Hoogte 188,6 mm
Gewicht 1,11 kg
Gewicht pakket 1,95 kg


Inhoud van de verpakking

Externe adapter
Meegeleverde kabels Sector, LAN (RJ-45)
Aantal stroomkabel 1


Eisen aan de omgeving

Temperatuur, in bedrijf 0 - 40 °C
Relatieve luchtvochtigheid, in bedrijf 5 - 95 procent
Temperatuur bij opslag -20 - 70 °C
  • Gecentraliseerd multimediabeheer: Sla foto's, muziek en video's centraal op; blader, organiseer en deel eenvoudig multimediabestanden
  • AI-gestuurde beeldherkenning: Met een ingebouwde NPU-processor (Neural Network Processing Unit) verhoogt de TS-233 de prestaties voor snelle gezichtsherkenning en objectherkenning
  • Home Entertainment center: Ondersteunt de ARM NEON-technologie die de videoverwerking versnelt voor een betere entertainmentervaring
  • Veilige toegang op afstand: Met myQNAPcloud hebt u eenvoudige toegang tot, beheer over en delen van NAS-bestanden over internet
  • Snapshotbescherming tegen ransomware: Bescherm uw bestanden en gegevens tegen onbedoeld verwijderen en malware-aanvallen met behulp van geavanceerde snapshot-bescherming
  • Uitgebreid beveiligingsbeheer: Fungeert als een veilige privécloud en ondersteunt de bescherming van gebruikersaccounts, IP-blokkering, verificatie in twee stappen en nog veel meer


QNAP TS-233.

Ondersteunde types opslag-drives: HDD & SSD, Opslag schijf-interface: SATA II, SATA III, Ondersteunde opslagstationinterfaces: SATA.

Processorfamilie: ARM, Processormodel: Cortex-A55, Frequentie van processor: 2 GHz.

Intern geheugen: 2 GB, Ondersteund maximum RAM: 2 GB, Flash memory: 4000 MB.

Ethernet LAN, data-overdrachtsnelheden: 10,100,1000 Mbit/s, Ondersteunde netwerkprotocollen: IPv4, IPv6.

Type behuizing: Mini Tower, Type koeling: Actief, Kleur van het product: Wit


TS-233
Bouw je eigen privé cloud en home multimedia center met ingebouwde NPU om AI-gestuurde gezichtsherkenning te versnellen

Voer uw eigen persoonlijke cloudopslag uit en maak gebruik van eenvoudige toegang tot bestanden, delen en synchroniseren met de TS-233. De TS-233 is ontworpen om de samenwerking te verbeteren en de productiviteit van extern werk te verhogen, en hij biedt ook uitgebreide multimediatoepassingen en een compleet home entertainment-portal.

TS-233
ARM 4-core Cortex-A55 2.0GHz processor, 2 GB, not expandable

Minimalistisch ontwerp
De compacte en slanke TS-233 geeft prioriteit aan een mooi en essentieel ontwerp en past perfect bij uw huis of kantoor. Het ontwerp strekt zich uit tot de harde schijven, die zonder schroevendraaier kunnen worden geïnstalleerd.

Effectieve koelventilator voor warmte-afvoer
De TS-233 is klein van formaat en blijft krachtig, koel en stil dankzij een effectieve koelventilator.

64-bits Cortex-A55 quad-core 2,0 GHz NAS-processor voor dagelijks gebruik en samenwerking
Aangedreven door een ARM® Cortex-A55 quad-core 2 GHz-processor, ingebouwde 2 GB RAM, één Gigabit LAN-poort, en met ondersteuning voor twee SATA 6 GB/s harde schijven, levert de TS-233 betrouwbare lees-/schrijfprestaties voor het uitvoeren van verschillende persoonlijke en zakelijke NAS-toepassingen. De TS-233 is voorzien van AES-NI 256 hardwareversnelde codering voor zowel volledige NAS-volumes als gedeelde mappen, wat de systeemprestaties verbetert en dat gevoelige gegevens beveiligt.

NPU versnelt AI performantie op het toestel. 1.3x Snellere beeldherkenning.
Met een ingebouwde NPU (Neural Network Processing Unit) processor verbetert de TS-233 de prestaties van QNAP AI Core (de AI gestuurde engine voor beeldherkenning) voor snelle gezicht- en objectherkenning.

QTS 5, snel, soepel en gebruiksvriendelijk!
De TS-233 wordt standaard geleverd met het besturingssysteem QTS 5, dat een gebruikservaring van de volgende generatie biedt met een bijgewerkte systeemkernel, een geoptimaliseerde gebruikersinterface en geavanceerde veiligheidsfuncties.

Helderder. Soepeler. U gaat dit waarderen.
Bij het navigeren door QTS 5 zult u een nauwkeuriger aandacht voor details opmerken voor een superieure bladerervaring. Geniet van een soepeler NAS-ervaring en een comfortabel visueel ontwerp, en vind uw favoriete apps sneller.

Ga aan de slag met het mededelingenbord
Als u de eerste installatie uitvoert, leidt het prikbord u door het installatieproces. Volg de stapsgewijze instructies voor een snelle en eenvoudige installatie.

Soepele en reactieve gebruikersinterface
Of u nu op knoppen klikt, tussen apps schakelt, vensters uit- of samenvouwt: elke actie verloopt veel soepeler. De zoekbalk in het hoofdmenu helpt u ook om snel de gewenste apps te vinden.

Een gebruiksvriendelijke alles-in-één back-upoplossing
De TS-233 kan veel dingen doen, maar centraal staat een complete back-upoplossing om uw bestanden en gegevens te beschermen. Door regelmatig een back-up te maken van uw bestanden en de inhoud van uw apparaat, kunt u gegevensverlies tot iets uit het verleden maken.

Maak een back-up van Windows®-/Mac®-bestanden
Voor Windows® installeert u NetBak Replicator om een back-up te maken van uw PC naar de TS-233. In MacOS® hoeft u alleen maar de ingebouwde Time Machine® in te stellen om een back-up van bestanden naar de NAS te maken.

Maak een back-up van foto's op mobiele apparaten
Installeer de mobiele apps Qfile of QuMagie en schakel de functie “auto-upload” in. Foto's worden automatisch geüpload naar uw TS-233 zodra ze zijn gemaakt.

Maak back-ups van USB-flashstations en externe harde schijven
Sluit het opslagapparaat aan op de USB-poort aan de voorzijde van de TS-233 en druk op de knop One-Touch Copy om een back-up te maken van alle bestanden naar de NAS.

Maak een back-up van Google Drive™
Hybrid Backup Sync kan veilig back-ups maken van bestanden en gegevens van Google Drive™ naar de TS-233, zodat u geld bespaart op de opslagkosten in de cloud.

Maak back-ups van NAS-gegevens naar de cloud.
Hybrid Backup Sync ondersteunt al uw favoriete openbare cloudservices, zodat u moeiteloos een back-up kunt maken van NAS-bestanden of deze kunt synchroniseren met cloudopslag.

Maak back-ups van NAS-gegevens naar externe locaties
Met Hybrid Backup Sync kunt u eenvoudig back-ups maken van bestanden en gegevens van de TS-233 naar een externe QNAP NAS of server of deze synchroniseren voor meervoudige gegevensbescherming.

Bescherm uw gegevens tegen ransomware met Snapshots
Snapshots zijn een geavanceerde back-upmethode en zijn normaal gesproken gereserveerd voor high-end zakelijke NAS. QNAP biedt standaard snapshots voor alle NAS – inclusief de TS-233. Snapshots werken door de huidige status van het systeem vast te leggen, waardoor het op elk moment weer hersteld kan worden. Dit helpt de bedreiging door ransomware aanzienlijk te verzachten. Lees de handleiding voor de bescherming van thuisgegevens tegen ransomware.

Sla uw enorme multimediacollectie centraal op en bescherm deze
De TS-233 is uw privé-cloud voor uw films, video's, foto's en bestanden die overal en op elk moment veilig binnen handbereik zijn.

Opslag voor muziekcollecties
Gebruik Music Station om muziek zonder kwaliteitsverlies te verzamelen en af te spelen, mee te zingen met songteksten en albums, afspeellijsten of mappen te delen met vrienden en familie. U kunt ook heel veel muziek in uw zak stoppen met de mobiele QMusic-app.

Sla video's met hoge resolutie op
Verzamel GoPro-agenda's, video's van familie, vrienden en huisdieren centraal in Video Station en deel uw favoriete video's eenvoudig. Neem al uw video's mee op uw mobiele apparaten met de mobiele Qvideo app.

Verbeterde multimedia-ervaring
De TS-233 ondersteunt de ARM NEON-technologie die de videoverwerking versnelt voor een betere entertainmentervaring. Stream mediabestanden vanaf de TS-233 naar DLNA®-apparaten en tv's met behulp van gewone media-streamingapparaten zoals Roku®, Apple TV® (via QMedia), Google Chromecast™ en Amazon Fire TV®.

Tips voor een productievere werkdag
Met een grote keuze aan geweldige apps kunt u gemakkelijk bestanden vanaf verschillende apparaten bereiken, direct bestanden synchroniseren met apparaten van vrienden en collega's, snel bepaalde bestanden vinden, en uw documenten en multimediabestanden automatisch organiseren. U kunt de gedeelde mappen van de TS-233ook toewijzen als netwerkstations op uw computers, zodat u eenvoudig en intuïtief toegang hebt tot NAS-bestanden. De TS-233 helpt u tijd te besparen en tegelijkertijd efficiënter en productiever te zijn.

File Station
Beheer eenvoudig bestanden die zijn opgeslagen in uw TS-233 via het webgebaseerde File Station. Met de mobiele Qfile companion app hebt u ook al uw bestanden binnen handbereik, waardoor u een complete persoonlijke cloudservice krijgt die overal toegankelijk is!

Qsync
Qsync is een perfecte vervanging van Dropbox®, waardoor u bestanden kunt synchroniseren met computers en mobiele apparaten van uw familie, vrienden, collega's en klanten.

Qfiling
Bespaar tijd bij het organiseren en archiveren van uw bestanden met Qfiling. Categoriseer uw bestanden, stel een schema in, waarna Qfiling ze automatisch gaat organiseren en archiveren.

Overal ter wereld toegang tot uw NAS
De myQNAPcloud dienst maakt snelle en eenvoudige externe toegang tot uw TS-233 mogelijk, zodat u altijd verbonden bent zonder complexe netwerkinstellingen te moeten configureren. Met myQNAPcloud Link krijgt u een unieke domeinnaam voor uw TS-233 en maakt u automatisch verbinding via de beste methode op basis van uw netwerkomgeving.

Bescherm uw gegevens met een betere beveiliging
De TS-233 biedt geavanceerde privacy- en beveiligingsinstellingen, maar is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Naast IP-blokkering en HTTPS-connectiviteit zijn er nog meer apps die helpen een optimaal niveau van NAS-bescherming te garanderen tegen bedreigingen zoals malware en hackers.

2-staps verificatie
Als deze functie is geactiveerd, moet iedereen die zich aanmeldt bij de TS-233 na zijn gebruikersnaam en wachtwoord een eenmalige verificatiecode invoeren.

Geavanceerde mapmachtigingen
Beheer eenvoudig mapmachtigingen, specifieer lees-, lees-/schrijf-rechten of weiger toegang aan individuele gebruikers voor elke map en submap.

QuFirewall-beveiliging
Ondersteunt IPv6, firewall toegangslijsten, en GeopIP-filtering om de toegang te beperken gebaseerd op de geografische locatie voor een betere netwerkbeveiliging van de NAS.

Superieure beveiliging met QVPN
Een virtueel privénetwerk (VPN) biedt beveiligde toegang tot netwerkbronnen en diensten over openbare netwerken. QVPN ondersteunt het maken van een VPN-client, waarbij de TS-233 als VPN-server wordt gebruikt, en de WireGuard® VPN-service met een gebruiksvriendelijke interface voor het instellen van een veilige verbinding.

Security Counselor
Een beveiligingsportal voor de TS-233 dat controleert op zwakheden en aanbevelingen geeft voor het uitbreiden van de NAS-beveiliging. Dit integreert tevens anti-virus en anti-malware scanning software.

Host container applications
Als u nieuwsgierig bent naar Docker of u bent een hobbyist-ontwikkelaar: Container Station integreert op de TS-233 Docker® lichtgewicht virtualisatietechnologie, waardoor u allerlei zelfstandige applicaties kunt uitvoeren. U kunt apps downloaden van de ingebouwde Docker Hub®, inclusief populaire en volledig geconfigureerde toepassingen, en deze met slechts één klik implementeren. Van slimme huizen tot multimediatoepassingen: u kunt uw creativiteit verkennen en toepassingen in containers tot leven brengen.

Naast Container Station zijn nog meer apps (waaronder hulpmiddelen voor back-up/synchronisatie, contentbeheer, communicatie, download en entertainment) verkrijgbaar via het App Center. Klik en installeer on-demand om de functionaliteit van uw TS-233 verder uit te breiden.

Flexibele en economische uitbreiding van de opslag
QNAP biedt eenvoudige en betaalbare oplossingen om uw NAS-opslagcapaciteit uit te breiden.

QNAP uitbreidingsmodules aansluiten
Sluit uitbreidingsbehuizingen aan op de TS-233 en beheer de NAS-opslaguitbreiding met de gebruiksvriendelijke Storage & Snapshots Manager app.

Koppel cloudopslag of externe bestandsservers
Koppel cloudopslag of externe bestandsservers om de capaciteit van de TS-233 uit te breiden en tegelijkertijd bestanden op de NAS, cloudopslag en externe apparaten centraal te beheren.

Migreren naar een nieuwe NAS
Installeer uw NAS-schijven in een grotere QNAP NAS en behoud alle bestaande gegevens en configuraties.

RAID-capaciteit opwaarderen
Verwissel schijven met een beperkte capaciteit voor schijven met een grotere capaciteit om de capaciteit van uw NAS uit te breiden zodat deze met uw bestanden en multimediaverzamelingen meegroeit.

Meer productiviteitsverhogende toepassingen
De TS-233 bevat een App Center dat uitgebreide apps bevat om uw NAS-potentieel uit te breiden!

QmailAgent
Centraliseer meerdere e-mailaccounts en bescherm uw gegevens door secundaire back-ups te gebruiken, waardoor het beheren en back-ups maken van e-mail bijzonder eenvoudig is.

Qcontactz
Beheer al uw contactpersonen centraal, importeer contactpersonen uit Google™, importeer/exporteer contactgegevens met behulp van CSV- of vCard-bestanden en maak gebruik van een altijd online database met contactgegevens.

Qmiix
Een Integration Platform as a Service (iPaaS) oplossing waarmee u apps en apparaten kunt verbinden met de QNAP NAS om dagelijkse taken te automatiseren voor meer productiviteit.

Notification Center
Consolideert alle systeemgebeurtenissen, waarschuwingen en meldingen voor een vloeiend en gemakkelijk NAS-beheer, zodat u altijd op de hoogte bent van de status van de NAS.

Levering

Welkom op de verzending informatie pagina.

Hier vindt u nuttige informatie over onze verzendingsvoorwaarden.

U kan uw producten online kopen bij Axitech en vlot thuis of op het werk laten leveren. Levertijden zijn afhankelijk van het geselecteerde leveradres, beschikbaarheid van uw producten en de datum en tijd van bestelling. Een trackingnummer is inbegrepen bij uw bevestigingsmail zodat u ten alle tijde de status van uw levering kunt nakijken.

Voorraad

Op onze productpaginas kunt u de status van de lokale en centrale stock terugvinden.

Lokale stock betekent stock dat fysiek bij ons in de winkel aanwezig is.

Centrale stock betekent stock dat beschikbaar is bij onze leveranciers.

Voor leveringstermijnen betekent dit dat producten uit de lokale stock meestal iets eerder geleverd kunnen worden.

Tarieven

België

4,95*
  • 1-2 Dagen

Nederland, Luxemburg

9,95
  • 2-3 Dagen

Duitsland, Frankrijk

14,95
  • 3-5 Dagen

Europese Unie

24,95
  • 3-5 Dagen

Rest van Europa

34,95
  • 5-10 Dagen

Richtlijnen:
- Versturen naar postbussen is niet mogelijk.
- Verzenddiensten kunnen tijdens sommige perioden vertraging oplopen. Hou hier rekening mee.
- Producten die groot en/of zwaar zijn worden niet geleverd buiten België

*Voor producten die te groot en/of zwaar zijn wordt een verzendkost van €130 aangerekend.

Leveringen buiten Europa

Leveringen buiten Europa worden niet standaard aangeboden.
Indien u graag van buiten Europa een product zou bestellen, contacteer ons dan.

Retours

Voor al uw aankopen (exclusief software) geldt een bedenktermijn van 14 dagen, u kunt uw product terug binnenbrengen in de originele verpakking bij onze winkel of terugsturen tijdens deze termijn.
Vermeld zeker uw order nummer, beschrijf de aard van het probleem met uw product en voeg eventueel foto's toe indien relevant.

Voor meer informatie klik hier


Klik hier om ons te contacteren.

Ratings & Recensies

Schrijf de eerste review over dit product

Bestellen

Klik hier om te bekijken hoe u een bestelling moet plaatsen.

U kunt steeds uw bestellingen bekijken op uw account pagina. Hier kunt u deze ook annuleren.
Indien u zonder account heeft besteld, kunt u ons best een mailtje sturen zodat wij deze voor u kunnen annuleren.


Zodra een bestelling geplaatst is, kan deze niet meer gewijzigd worden. Indien u een andere bestelling wilt plaatsen, annuleer dan eerst uw oude bestelling.

 

De aantallen die u bij een product ziet is de stock van onze leveranciers.
Indien er lokale stock vermeldt wordt betekent dit dat wij deze in de winkel beschikbaar hebben.
Als een product als niet in voorraad wordt aangeduid, dan betekent dit dat het momenteel niet beschikbaar is bij zowel onze leveranciers als bij ons in de winkel.

Betalen

Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan:

Contant: Winkel
Bancontact / Maestro / Mister Cash: Winkel en webshop
MasterCard / VISA: Winkel en webshop
iDeal: Webshop
KBC: Webshop
Belfius: Webshop
ING: Webshop
Bankoverschrijving: Webshop
PayPal: Neen
Ecocheques: Winkel (Refurbished producten)
Afbetalingsplan: Neen

Is uw betaling via Bancontact mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u onmiddellijk opnieuw een bestelling plaatsen.
Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per mail ontvangen? Stuur ons dan een mailtje en voeg uw transactienummer bij. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Wij helpen u dan zo snel mogelijk verder.

U heeft een bestelling gemaakt en u wilt met een kredietkaart betalen, maar u krijgt het bericht dat uw kredietkaart is geweigerd. Dat is vervelend. Wees verzekerd dat wij geen geld afschrijven van een geweigerde kredietkaart en dat u bericht zult krijgen dat de bestelling niet kan uitgevoerd worden. U kunt uw bestelling gewoon opnieuw plaatsen met een andere betaalmogelijkheid zoals Bancontact.

Meer informatie

Stuur ons een email!

Heeft u via iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op uw rekening. Wanneer u met uw kredietkaart heeft betaald en u heeft uw volledige bestelling geretourneerd, dan storten wij het bedrag terug op uw kredietkaart. Heeft u maar een deel van uw bestelling retour gestuurd? Dan storten wij het geld naar uw opgegeven rekeningnummer. Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is, vragen wij u vriendelijk deze aan ons door te geven. Bent u in onze winkel geweest en heeft u daar betaald? Dan vragen wij uw rekeningnummer zodat wij het bedrag kunnen terugstorten. Terugbetalingen gebeuren tussen de 3 en de 5 werkdagen.

U heeft na 3 à 5 werkdagen nog geen terugbetaling ontvangen? Het verschilt van bank tot bank hoe lang het duurt voordat uw terugbetaling weer op uw rekening staat. Als u na 7 werkdagen nog geen terugbetaling heeft ontvangen neemt u best contact op met onze klantendienst.

Stuur ons een email!

Uw BTW nummer wordt gecontroleerd bij VIES (VAT Information Exchange System), indien deze geldig is en u in aanmerking komt voor BTW-vrije aankopen, wordt dit automatisch gedaan voor u.

Indient dit niet werkt, kunt u als professionele klant met geldige BTW nummer altijd terecht bij onze klantendienst voor uw bestelling door te geven. 
Wees zo volledig mogelijk in de beschrijving van uw bestelling, zo mogelijk met URL links van onze webshop zodat wij u zo snel mogelijk kunnen verder helpen. Er wordt altijd een factuur opgesteld.

Stuur ons een email!

Leveren & Afhalen

Een gedetailleerd overzicht van onze verzendlocaties en tarieven vindt u hier.

U kunt de status van uw bestelling volgen op uw account pagina.

Klik op 'Mijn bestellingen', selecteer dan de juiste bestelling.

Klik dan op 'Verzonden bestellingen', naast 'Facturen'.

Nu heeft u een overzicht van alle verzendingen van de bestelling.

Elke verzending heeft een eigen tracking link, deze bevindt zich net onder de verzendnummer.

Uiteraard kunt u uw bestelling komen ophalen in onze winkel te Mechelen! Geef dit aan tijdens uw bestelling en wij verwittigen u wanneer uw product klaar is voor afhaling.

Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de volgende punten:

- Check de 'Track & Trace code', deze geeft mogelijk meer inzicht in het oponthoud van uw pakje.
- Check het leveradres, is deze juist ingevuld tijdens de bestelling?

- Check uw brievenbus, deze bevat mogelijk een bericht dat u niet thuis was op het moment van de levering. Het is mogelijk dat de postbode of koerier uw pakje opnieuw zal aanbieden of aan de buren heeft geleverd.
- Als geen van deze duidelijkheid geven, neem dan contact met ons op.

Stuur ons een email!

Garantie & Reparaties

U kunt uw herstelling ten allen tijde binnenbrengen zonder afspraak bij ons in de winkel!
Wanneer u uw toestel bij onze binnenbrengt wordt een nazicht en offerte binnen de 2 werkdagen* uitgevoerd.

Als u niet tot bij ons kunt komen zal u uw toestel moeten verzenden. Dit gebeurt best in samenspraak met ons nadat u ons een mailtje stuurt waarin het probleem beschreven wordt. U moet rekenen dat u uw toestel 10 werkdagen* zal moeten missen.
LET OP! Wij aanvaarden enkel herstellingen per verzending vanuit België. Indien u uw herstelling verstuurt vanuit het buitenland zal uw zending geweigerd en onmiddellijk geretourneerd worden.

Beschrijf de aard van het probleem met uw toestel en voeg eventueel foto's toe indien relevant. Wij beantwoorden u binnen de 24 uur tijdens onze openingsuren.

Vraag een reparatie aan!

U kunt ten allen tijde naar de status van uw herstelling vragen door middel van een mailtje. Wij beantwoorden deze dan zo snel mogelijk.

 

U kunt ten alle tijden de status van herstelling bekijken via de QR code of link die u op het claim ticket vindt dat u kreeg toen u uw toestel binnenbracht.

Stuur ons een email!

Wij herstellen zowel Windows en Linux als Apple computers.

Wij vervangen nu ook glazen back covers voor iPhones!

Klik hier voor meer informatie.

Wij bieden geen vervangtoestellen aan terwijl uw toestel hersteld wordt. Wij bieden wel huurdiensten aan, de prijzen en termijnen worden bepaald naar de noden en specifieke wensen van de klant. Stuur een aanvraag voor meer inlichtingen.

Stuur ons een email!

Wij bieden de volgende garantietermijnen en voorwaarden:

Nieuw product: 2 jaar
Refurbished product: 1 of 2 jaar   Meer informatie
Reparaties: 6 maanden

Wij verlenen nooit garantie voor software problemen. Garantie wordt enkel verstrekt bij fabrieksfouten, niet bij gebruikersfouten.

Klik hier om onze verkoopsvoorwaarden te raadplegen.

Klik hier om onze reparatievoorwaarden te raadplegen.

Terugsturen & Ruilen

Voor al uw aankopen (exclusief software) geldt een bedenktermijn van 14 dagen, u kunt uw product terug binnenbrengen in de originele verpakking bij onze winkel of terugsturen tijdens deze termijn.

Voor meer informatie, bekijk onze verkoopswaarden hier.

Stuur ons een email!

Nee.

 

Vanwege de natuur van de producten die wij aanbieden, staat testen gelijk aan in gebruik name van het toestel.

 

Voor meer informatie, bekijk onze verkoopswaarden hier.

Niet tevreden met uw producten? Defectief geleverd?
Het spijt ons dat te horen, wij zorgen dat dit zo snel mogelijk rechtgezet wordt.
U kunt uw product onmiddellijk terug binnenbrengen in de originele verpakking bij onze winkel of terugsturen. Wij sturen u dan zo snel mogelijk hetzelfde product ter vervanging.
Vermeld zeker uw order nummer, beschrijf de aard van het probleem met uw product en voeg eventueel foto's toe indien relevant.

U kunt ook een RMA aanvragen op uw account pagina onder het menu bestellingen.

Meer informatie

Stuur ons een email!

Adres & Klantendienst

Onze winkel is gesitueerd op Battelsesteenweg 275, 2800 Mechelen in België. (recht tegenover Carrefour)

Contactformulier

Refurbished

Refurbished toestellen worden volledig nagekeken, schoongemaakt, hersteld en ge-updatet. Deze worden dan met een hoge korting te koop aangeboden. Dat is niet alleen goed voor uw budget maar ook voor het milieu, aangezien er minder nood is aan nieuwe elektronica materialen en oudere materialen opnieuw gebruikt worden.

Bovenop grote kortingen bieden wij ook 1 jaar garantie op alle bij ons aangekochte refurbished materialen!

 

Klik hier voor meer informatie.

Onze refurbished producten hebben allemaal een rating, aangeduid met een sterren rating.

3 Sterren: C grade
4 Sterren: B grade
5 Sterren: A grade

C grade betekent dat het toestel perfect functioneert maar heel zichtbare cosmetische schade heeft. Deze worden normaal gezien aan een grotere korting aangeboden.

B grade betekent dat het toestel perfect functioneert maar een aantal kleine cosmetische mankementen heeft. (kleine krasjes, deukjes op de behuizing en dergelijke)

A grade betekent dat het toestel wel al gebruikt geweest is, maar dat dit niet (of amper) op valt. Het is net alsof u een nieuwe koopt, maar dan goedkoper!

 

Klik hier voor meer informatie.

Algemene voorwaarden

1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen van Axitech en op alle (met Belgische afnemers van producten van Axitech) gesloten overeenkomsten.


1.2 Tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen is de toepasselijkheid van andere algemene voorwaarden uitgesloten.

2.1 Alle uitingen van Axitech op de website of in catalogi gelden als een uitnodiging tot het doen van een aanbod.


2.2 Bestellingen kunnen met een volledig ingevulde bestelkaart (met vermelding van klantnummer, uw meest recente straatadres, de juiste bestelnummers en aantallen te bestellen artikelen), per fax, per e-mail, via websites.


2.3 Door het plaatsen van een bestelling, aanvaardt de afnemer de toepasselijkheid van de algemene voorwaarden vermeld op de site en in de catalogi. Op de website worden de meest actuele algemene voorwaarden vermeld.


2.4 Axitech behoudt zich het recht voor bestellingen onder een minimum bestelbedrag te weigeren dan wel voor deze bestellingen een toeslag te rekenen. Voorts kunnen aan de acceptatie van bestellingen voorwaarden worden verbonden zoals vooruitbetaling.


2.5 Indien acceptatie van een bestelling van een bepaald artikel om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt te zijn, zal Axitech in overleg met de afnemer trachten een qua prijs en kwaliteit vergelijkbaar artikel te leveren. De bestelling zal na overeenstemming in aangepaste vorm worden geaccepteerd.


2.6 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat Axitech de bestelling heeft geaccepteerd.

3.1 De prijzen op de websites van Axitech zijn de actuele prijzen. De prijzen in mailingen kunnen daarvan afwijken vanwege prijswijzigingen die na het drukken van de mailingen zijn doorgevoerd.

 

3.2 De vermelde prijs op de website kan onjuist zijn. Indien de prijs buiten proportie laag is, kan Axitech de bestelling annuleren of alsnog de juiste prijs in rekening te brengen bij de klant.


3.3 Zolang de overeenkomst niet tot stand is gekomen is Axitech bevoegd de prijzen en de verdere voorwaarden te wijzigen.


3.4 Alle prijzen zijn inclusief BTW en kosten van verpakking, exclusief kosten van vervoer, verzending en wettelijke bijdragen tenzij anders vermeld staat. Per bestelling wordt, afhankelijk van de wijze van betaling, éénmalig een op de websites en in de catalogi vermelde bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht.


3.5 Axitech is ook na het tot stand komen van de overeenkomst bevoegd wijzigingen in het tarief van de omzetbelasting en eventuele andere belastingen en/of heffingen door te berekenen.

4.1 Axitech bepaalt de wijze van vervoer en de vervoerder. Indien de afnemer bijzondere vervoerswensen heeft, komen de extra kosten voor zijn rekening. Alle bestellingen worden op het opgegeven afhaalpunt of straatadres van de afnemer afgeleverd.


4.2 Axitech levert de bestelling met bekwame spoed af. Bij vertraging in de aflevering van de hele bestelling of een deel daarvan verzendt Axitech uiterlijk binnen drie weken na de acceptatie van de bestelling een bericht. Afnemer heeft dan het recht om uiterlijk binnen zeven dagen na ontvangst van het vertragingsbericht de bestelling, voor zover vertraagd, zonder kosten te annuleren.


4.3 Axitech behoudt zich het recht voor de bestelling in gedeelten af te leveren. Aan deelleveringen of nalevering zijn geen extra kosten verbonden.


4.4 Ondanks alle zorgvuldigheid die wij bij bestellingen in acht nemen, kan het voorkomen dat een bestelling niet of onvolledig wordt geleverd. De afnemer is gehouden dit binnen 7 dagen na ontvangst van de artikelen te melden. Alsdan wordt de levering eventueel op kosten van Axitech aangevuld of opnieuw gedaan.

 

4.5 Axitech is niet verantwoordelijk voor vertragingen in leveringen zodra deze verzonden zijn. Leverdiensten kunnen vertragingen oplopen door verscheidene factoren: drukke periodes, stakingen, verkeerd adres, verkeer, enzovoort.

5.1 Betaling geschiedt per bank- of giro, creditcard of online bankieren op nader op de websites en in de catalogi uiteengezette voorwaarden.


5.2 Indien is overeengekomen dat op rekening wordt betaald, geldt een (fatale) betalingstermijn van 30 dagen na factuurdatum.


5.3 In daartoe aanleiding gevende gevallen behoudt Axitech zich het recht voor een door de afnemer voorgestelde betaalwijze niet te aanvaarden. In dat geval wordt dat meegedeeld en wordt de bestelling na vooruitbetaling toegezonden.


5.4 Verrekening met vorderingen op Axitech of opschorting is niet toegestaan tenzij zulks alsnog schriftelijk wordt overeengekomen.


5.5 Vooruitbetaling kan slechts per bank of giro-overschrijving.


5.6 Na overschrijding van een betalingstermijn is de afnemer de wettelijke rente en alle gerechtelijke en buitengerechtelijke incassokosten met een minimum van € 100,- verschuldigd. Axitech kan dan nakoming van haar verplichtingen opschorten of de overeenkomst bij brief ontbinden.

6.1 Afgeleverde artikelen blijven eigendom van Axitech, totdat aan alle (betalings) verplichtingen is voldaan. Dit geldt voor alle verplichtingen waarvoor de wet het maken van een eigendomsvoorbehoud toelaat.


6.2 Axitech is onherroepelijk gemachtigd zonder dat ingebrekestelling is vereist de artikelen die het eigendom van Axitech zijn gebleven terug te (laten) nemen.

7.1 Het verzakingsrecht geldt niet voor afnemers die producten aankopen voor bedrijfs- of beroepsmatig gebruik.


7.2 De afnemer, die de producten niet aankoopt voor bedrijfs- of broepsmatig gebruik, heeft het recht af te zien van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief, mits Axitech daarvan per brief of per fax op de hoogte te stellen binnen een termijn van 14 werkdagen te rekenen vanaf de dag die volgt op de dag van de levering van het product. De goederen dienen in de originele verpakking, onder toezending van een kopie van de betreffende factuur en met vermelding van de reden van retourzending, terug te worden gezonden.


7.3 Voor de uitoefening van zijn verzakingsrecht zijn de kosten voor het terugzenden van de producten ten laste van de afnemer.


7.4 Bij levering van onmiddellijk reproduceerbare producten beschermd door de auteursrechtwetgeving en in het geval van verkoop op afstand van cosmetica is de afnemer ertoe gehouden het product in zijn ongeschonden veiligheidsverpakking terug te zenden.


7.5 In geval van uitoefening van het verzakingsrecht is Axitech gehouden tot terugbetaling van de door de afnemer reeds gestorte bedragen, zonder kosten. De terugbetaling vindt plaats binnen de dertig dagen die volgen op de dag van de melding van verzaking.


7.6 De afnemer kan het verzakingsrecht niet uitoefenen betreffende levering van audio- en video opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling door de afnemer verbroken is.

8.1 De afnemer heeft tot 14 dagen bedenktijd na levering van de goederen. De afnemer moet de goederen binnen 14 dagen na het aanmelden van een retour leveren bij Axitech.

 

8.2 Het retourrecht is niet geldig voor volgende producten:

  • Verzegelde producten (bijvoorbeeld Inkt, Toner, software, laptops, desktops, videogames, USB sticks, harde schijven, SSDs, headsets, earbuds, enz) waarvan de verzegeling verbroken is.
  • Gepersonaliseerde artikelen (bijvoorbeeld een gegraveerd product)
  • Producten met een beperkte houdbaarheidsdatum
  • Een dienst uitvoeren (bijvoorbeeld hulp op afstand, installatie, data overzetten, enz)
  • Individuele producten die onderdeel uitmaken van een bundel

 


8.3 Het retourrecht is enkel geldig in de volgende situaties:

  • Het product is in zijn originele conditie en onbeschadigd.
  • Het product werd niet in gebruik genomen.
  • Het product moet in de originele verpakking teruggestuurd worden.
  • Indien er accessoires of bijhorende componenten bij het product werden geleverd, dienen deze ook teruggestuurd te worden in de originele verpakking. (bijvoorbeeld: adapter, stroomkabel, hoes, pen, muis, toetsenbord, enz)

 

8.4 Indien er niet aan een of meerdere van deze voorwaarden wordt voldaan, wordt een deel van het bedrag weerhouden of wordt de retour aanvraag afgewezen.

 

8.5 Indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan, voldoet Axitech de betaalde prijs, inclusief verzendkosten van de  bestelling, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen.


8.6 Wanneer de door Axitech afgeleverde artikelen niet binnen de "zichttermijn" van artikel 8.1 zijn teruggezonden, aanvaardt de afnemer de zaken als geaccepteerd.

 

8.7 De afnemer is zelf verantwoordelijk voor de terugzending van de goederen, inclusief de verzendkosten.

 

8.8 Indien er vermoeden is van misbruik van het retourrecht worden toekomstige bestellingen geweigerd.

 

8.9 Voor meer informatie over de Belgische retour wetgeving klik hier.

9.1 Axitech garandeert de kwaliteit van de door haar geleverde artikelen gedurende vierentwintig maanden vanaf de levering van het product.


9.2 Indien de geleverde producten niet overeenstemmen met de beschrijving in het garantiebewijs, de beschrijving in de catalogi of op de website van Axitech kan de afnemer aanspraak maken op een garantie. Dit is enkel geldig indien hij Axitech daarvan schriftelijk op de hoogte stelt binnen een termijn van twee maanden te rekenen vanaf de dag waarop de afnemer het gebrek heeft vastgesteld. Voor afnemers die producten aankopen voor bedrijfs- of beroepsmatig gebruik bedraagt de termijn waarin de melding dient te gebeuren 14 dagen. Samen met de melding dient de afnemer een omstandige omschrijving van het gebrek, alsmede een kopie van de verkoopfactuur mee te sturen. Deze bepaling is uitsluitend van toepassing op afnemers die de producten niet aankopen voor bedrijfs- of beroepsmatig gebruik.


9.3 Ingevolgde een rechtsgeldig uitgeoefende garantie-aanspraak heeft de afnemer recht op een kosteloos herstel of kosteloze vervanging (ter keuze van Axitech) van het goed, behalve als dat onmogelijk of buiten verhouding zou zijn.


9.4 Deze garantie is niet van toepassing indien:
• het artikel of apparaat bij terugzending onvoldoende werd beschermd tegen transportschade;
• wijzigingen aan het artikel of apparaat zijn aangebracht;
• sprake is van gebreken die ontstaan zijn door foutief of onoordeelkundig gebruik, zoals het niet in acht nemen van de bijbehorende gebruiksaanwijzing;
• het gebrek is ontstaan door opzet of grove onachtzaamheid;
• sprake is van een van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
• Axitech niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.


9.5 De rechtsvordering van de afnemer verjaart na verloop van een jaar vanaf de dag waarop de afnemer het gebrek aan overeenstemming heeft vastgesteld, zonder dat die termijn voor het einde van de termijn van twee jaar, zoals bedoelt in 8.1, mag verstrijken.
Voor afnemers die producten aankopen voor bedrijfs- of beroepsmatig gebruik, verjaart de rechtsvordering een maand te rekenen vanaf de melding van het gebrek aan Axitech.


9.6 Manifesteert zich een gebrek aan overeenstemming binnen een termijn van zes maanden vanaf de levering van het product, dan geldt tot bewijs van het tegendeel het vermoeden dat dit gebrek bestond op het tijdstip van levering, tenzij dit vermoeden onverenigbaar is met de aard van het product of met de aard van het gebrek aan overeenstemming, door onder andere rekening te houden met het feit dat het product nieuw is. Deze bepaling geldt niet voor afnemers die de producten aankopen voor bedrijfs- of beroepsmatig gebruik.


9.7 Rekening houdende met het gebruik dat de afnemer heeft gehad sinds de levering van het product, heeft de afnemer het recht om een passende prijsvermindering of de ontbinding van de koopovereenkomst te eisen:
• indien hij geen aanspraak kan maken op herstelling of vervanging.
• indien Axitech niet binnen een redelijke termijn of zonder ernstige overlast voor de afnemer de herstelling of de vervanging heeft verricht.
De afnemer heeft niet het recht de ontbinding van de overeenkomst te verlangen indien het gebrek aan overeenstemming van geringe betekenis. Deze bepaling is uitsluitend van toepassing op afnemers die de producten niet aankopen voor bedrijfs- of beroepsmatig gebruik.


9.8 Indien het product aan de eerste afnemer sedert meer dan een jaar werd geleverd en Axitech het product niet meer kan herstellen of het desbetreffende artikel niet meer op voorraad heeft, dan biedt Axitech de mogelijkheid om, naar keuze van de afnemer, een vervangend artikel tegen 50% van de aankoopprijs te leveren, of 50% van de betaalde aankoopprijs terug te betalen.
Deze bepaling is uitsluitend van toepassing op afnemers die de producten aankopen voor bedrijfs- of beroepsmatig gebruik.


9.9 Na het verstrijken van de garantietermijn zoals bedoeld in 8.1, is Axitech gehouden tot de vrijwaring voor de verborgen gebreken van het verkochte product.

10.1 Persoonlijke gegevens worden in het klantensysteem van Axitech opgeslagen om de bestellingen te verwerken. Daarnaast gebruikt Axitech de gegevens voor interne marketingdoeleinden, zoals bijvoorbeeld het toesturen van catalogi. Axitech hanteert bij het gebruik van persoonlijke gegevens de desbetreffende wetgeving.


10.2 Wanneer Axitech gegevens aan derden verstrekt voor het uitvoeren van taken in het kader van onder 10.1 beschreven werkzaamheden blijft de privacy gewaarborgd.

11.1 De aansprakelijkheid van Axitech met betrekking tot de verkoop en levering van artikelen is uitdrukkelijk beperkt tot de onder artikel 9 geregelde garantie.


11.2 Axitech is niet aansprakelijk voor door haar verstrekte adviezen, druk- en zetfouten in catalogi, door leveranciers of producenten verstrekte technische gegevens en niet voorzienbare slechte kwaliteit van de producten.


11.3 Voor het overige is iedere aansprakelijkheid van Axitech beperkt tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de terzake verzonden factuur.

12.1 Uiterlijk bij het sluiten van de overeenkomst worden deze algemene voorwaarden door Axitech al dan niet elektronisch aan de afnemer aangeboden. De afnemer is zelf verantwoordelijk voor het desgewenst uitprinten of opslaan van de voorwaarden.


12.2 Axitech stelt op haar website de volgende informatie beschikbaar:
• haar vestigingsadres en het ondernemingsnummer.
• de belangrijkste kenmerken van de producten, waaronder de prijs
• de wijze en kosten van aflevering en betaling
• het adres waar klachten kunnen worden ingediend indien dat anders is dan haar vestigingsadres
• de wijze van terugneming en teruggave van het product, met inbegrip van de eventueel daaraan verbonden kosten
• de geldigheidsduur van het aanbod (indien van toepassing)


12.3 Indien afnemer de overeenkomst wenst te ontbinden of vernietigen op grond van het feit dat Axitech niet zou voldoen aan wettelijke informatieplichten, dient dit recht te worden uitgeoefend binnen 14 werkdagen na acceptatie van de bestelling.

 

12.4 Axitech kan geen 100% juiste informatie garanderen voor alle producten. Bij vragen of opmerkingen over product informatie dient de afnemer de klantendienst te contacteren. Het is de verantwoordelijkheid van de afnemer om zich te verzekeren dat het juiste product besteld wordt.

13.1 Geschillen worden zoveel mogelijk in onderling overleg opgelost.


13.2 Op deze algemene voorwaarden is Belgisch recht van toepassing en worden alle geschillen behandeld door de rechtbank op grond van de vestiging van de maatschappelijke zetel van Axitech.

14.1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.


14.2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.


14.3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.


14.4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Cookies

Onze website gebruikt cookies. Als u onze website gebruikt, gaat u akkoord met de cookies zoals uitgestippeld in ons privacybeleid. U kunt deze cookies ook wijzigen. Dan kunt u een specifiekere keuze maken.