Cookies

Onze website gebruikt cookies. Als u onze website gebruikt, gaat u akkoord met de cookies zoals uitgestippeld in ons privacybeleid. U kunt deze cookies ook wijzigen. Dan kunt u een specifiekere keuze maken.

Waarom is mijn betaling mislukt?

Er zijn meerdere redenen waarom een betaling kan mislukken. Hier is een kleine lijst van mogelijke redenen en oplossingen.

  • Saldo ontoerijkend
    • Zorg ervoor dat er genoeg geld op je bijbehorende bankrekening staat om de betaling af te ronden.
  • Verbinding verbroken
    • Controleer of uw internetverbinding goed werkt en probeer het opnieuw.
  • Time-out
    • Een time-out gebeurt wanneer een tijdsperiode verstreken is zonder de betaling af te ronden. Ga terug en probeer opnieuw om de betaling af te ronden.
  • De limiet van uw betaalmethode is overschreven.
    • Bepaalde kaarten hebben limieten op hoeveel u kunt betalen in één keer of op een maandelijkse basis. U kunt een andere betalingsmethode proberen.
  • Foute informatie
    • Het betalingsproces kan niet voltooien wanneer u verkeerde informatie voor uw kaart invult.
  • Fraudebestrijding
    • Iedere betaling gaat door een verificatie proces. Als het vermoeden bestaat dat een betaling frauduleus is, wordt deze geblokkeerd.

Het kan een aantal dagen duren bij een handmatige overschrijving voor deze zichtbaar langs onze kant.