New content is available!
Click on "Refresh" to update the page.

32GB RAM 1TB SSD AMD Ryzen 7 PRO 14.0 inch 1920 x 1200 Radeon 780M Wi-Fi 6 Windows 11 Pro Grey 98Q29ET#UUG

On order

Central Stock: 0


Currently not available

New stock expected on: 20 May 2025
€2,219.00
We found other products you might like!

More Information

SKU 98Q29ET#UUG
EAN 0198122209965
Brand HP
Processor AMD Ryzen 7 PRO
CPU Core Count 8
RAM 32GB
Memory Type DDR5
Memory Speed 5600 MHz
GPU Family AMD
GPU Chipset AMD Radeon 780M
Storage 1TB
Storage type SSD
Screen size 14.0 inch
Resolution 1920 x 1200
LCD Type IPS
Touch Screen
Keyboard Layout AZERTY BE
Connectivity 3.5mm, Bluetooth, HDMI, SmartCard-slot, Thunderbolt, USB 3.0 Type A, Wi-Fi
Operating System Windows 11 Pro
Color Grey
Camera Resolution 5 MP
Builtin Speakers
Builtin Microphone
Wifi Version Wi-Fi 6
Smart Card
  • AMD Ryzen™ 7 PRO 7840HS (tot 5,1 GHz boostkloksnelheid, 16 MB L3-cache, 8 cores, 16 threads)
  • Windows 11 Pro
  • 35,6 cm (14 inch) WUXGA-scherm
  • AMD Radeon™ 780M-videokaart
  • 32 GB memory; 1 TB SSD storage


HP ZBook Firefly 14 G10 A.

Producttype: Mobiel werkstation, Vormfactor: Clamshell.

Processorfamilie: AMD Ryzen™ 7 PRO, Processormodel: 7840HS, Frequentie van processor: 3,8 GHz.

Beeldschermdiagonaal: 35,6 cm (14"), HD type: WUXGA, Resolutie: 1920 x 1200 Pixels.

Intern geheugen: 32 GB, Intern geheugentype: DDR5-SDRAM.

Totale opslagcapaciteit: 1 TB, Opslagmedia: SSD.

On-board graphics adapter model: AMD Radeon 780M.

Inclusief besturingssysteem: Windows 11 Pro.

Kleur van het product: Grijs




Upgrade voor prestaties van een professioneel niveau

Nooit meer lags of crashes dankzij een snellere respons bij projecten. Met een AMD®-processor[1] en geïntegreerde videokaarten kun je tegelijkertijd grote bestanden openen en professionele apps uitvoeren voor snelle multitasking en productiviteit.



Werk de hele dag door. Waar je maar wilt

Met een gewicht vanaf 1,4 kg[3] neem je onze meest mobiele ZBook overal mee naartoe. Met een lange batterijduur[4] is het dunne en duurzame apparaat compact genoeg om in je tas te passen, zodat je overal productief kunt blijven. Dit is de kracht van een hoogwaardig Workstation op elke locatie.



Verbinding maken. Communiceren. Werk samen

Werk efficiënt samen met de ZBook Firefly. De AI-gestuurde 5MP-camera met Auto Framing[5] biedt ook bij weinig licht een verbeterde beeldkwaliteit en de AI-ruisonderdrukkingssoftware[6] blokkeert achtergrondgeluiden zodat je vanaf vrijwel elke locatie soepel kunt communiceren.



Laat je meeslepen in je werk

Hoe meer je ziet, hoe meer je kunt doen. Door de 16:10-beeldverhouding hoef je minder te scrollen en zie je 11% meer content verticaal dan op een 16:9-scherm. Zie je meer van de programma’s en apps die je elke dag gebruikt.



Windows 11

Werk overal zonder in te boeten op prestaties of beveiliging met Windows 11 in combinatie met samenwerkings- en connectiviteitstechnologie van HP.



AMD® Ryzen™ processor

Breng uw ideeën snel en effectief tot leven met de nieuwste AMD® Ryzen™ processors.



Snelle HP Z Turbo Drive-opslag

Werk zonder beperkingen vanaf elke locatie met lokale PCIe-opslag die tot 6 keer zo snel is als SATA SSD en tot 21 keer zo snel is als traditionele HDD-opslag. [7]



HP Fast Charge

Razendsnel opladen, van 0 tot 50% in nauwelijks 30 minuten. [8]



Morsbestendig toetsenbord

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Daarom is ons toetsenbord voorzien van een kleine opening om gemorste vloeistof weg te laten lopen. Makkelijk schoon te maken.



Toonaangevende beveiligingsvoorzieningen

Standaard voorzien van geavanceerde beveiligingsfuncties. Veiligheidsvoorzieningen zoals HP Sure Start, het eerste zelfherstellende BIOS, beschermen uw apparaat, en dus ook uw data en identiteit.



Wi-Fi 6E

Profiteer met Wi-Fi 6E van een snelle en betrouwbare verbinding in omgevingen met veel draadloos verkeer. [11]





Prestaties op een hoger niveau. In een compact model
Prestaties van een professioneel niveau in combinatie met echte mobiliteit in deze verbazingwekkend dunne en krachtige laptop. Blijf productief, waar je ook werkt, met een geïntegreerde videokaart en een AMD®-processor, een AI-gestuurde webcam en -audio, en een geweldig scherm: precies wat je nodig hebt om overal samen te werken en projecten te beheren.

1 jaar (1-1-0) garantie omvat 1 jaar garantie op onderdelen en arbeidskosten. Geen reparatie onsite. De algemene voorwaarden verschillen per land. Bepaalde beperkingen en uitsluitingen zijn van toepassing.


<sup>[1]</sup> Multi-core is ontwikkeld om de prestaties van bepaalde softwareproducten te verbeteren. Niet alle klanten of softwareapplicaties zijn noodzakelijkerwijs gebaat bij het gebruik van deze technologie. De prestaties en klokfrequentie zijn mede afhankelijk van de belasting van de applicatie en de hardware- en softwareconfiguraties. De nummering van AMD zegt niets over de kloksnelheid. Internettoegang is vereist maar niet inbegrepen.<br><sup>[3]</sup> Laagste gewicht. Het gewicht is afhankelijk van de configuratie.<br><sup>[4]</sup> Batterijlevensduur varieert naar gelang het model, de configuratie, geladen applicaties, kenmerken, gebruik, draadloze functionaliteit en energiebeheerinstellingen. De maximale capaciteit van de accu neemt af met de tijd en met het gebruik. Zie voor meer informatie de MobileMark18-benchmark voor accu’s op https://bapco.com/products/mobilemark-2018/.<br><sup>[5]</sup> Vereist de myHP-app en een Windows-besturingssysteem.<br><sup>[6]</sup> AI-ruisonderdrukking wordt automatisch geleverd via een Windows-update of kan worden gedownload van https://support.hp.com/us-en/drivers. Vereist Windows 10 of hoger, compatibel met interne pc-speakers, microfoon en analoge headsets. De instelling voor AI-ruisonderdrukking kan worden geconfigureerd via de applicatie HP Audio Control.<br><sup>[7]</sup> Wi-Fi 6E is een optie die bij aankoop moet worden geselecteerd. Voor Wi-Fi 6E is een Wi-Fi 6E-router vereist, die apart wordt verkocht voor gebruik in de 6GHz-band. Openbare draadloze toegangspunten zijn beperkt beschikbaar. Wi-Fi 6E is achterwaarts compatibel met eerdere 802.11-specificaties. En is beschikbaar in landen waar Wi-Fi 6E wordt ondersteund.<br><sup>[7]</sup> Voor harde schijven geldt dat 1 GB = 1 miljard bytes. TB = 1 biljoen bytes. De geformatteerde capaciteit is kleiner. Tot 30 GB (voor Windows 10) is gereserveerd voor systeemherstelsoftware.<br><sup>[8]</sup> Laadt de batterij binnen 30 minuten op tot 50% als het systeem uit is of in stand-bymodus staat. Netvoedingsadapter met een minimumcapaciteit van 65 watt is vereist. Zodra de batterij tot 50% is opgeladen, gaat het opladen door op normale snelheid. Oplaadtijd kan ongeveer 10% afwijken, afhankelijk van de tolerantie van het systeem.<br><sup>[11]</sup> Voor Wi-Fi 6E is een Wi-Fi 6E-router vereist, die apart wordt verkocht voor gebruik in de 6 GHz band. Openbare draadloze toegangspunten zijn beperkt beschikbaar. Wi-Fi 6E is achterwaarts compatibel met eerdere 802.11-specificaties. En beschikbaar in landen waar Wi-Fi 6E wordt ondersteund.<br>Disclaimers van technische specificaties<br>Niet alle functies zijn beschikbaar in alle edities of versies van Windows. Voor sommige systemen zijn mogelijk bijgewerkte en/of afzonderlijk aangeschafte hardware, drivers, software of BIOS-updates vereist om optimaal gebruik te kunnen maken van de functionaliteit van Windows. Windows wordt automatisch bijgewerkt en ingeschakeld. Een snelle internetverbinding en een Microsoft-account zijn vereist. Uw internetprovider kan kosten in rekening brengen en na verloop van tijd kunnen extra eisen van kracht worden voor updates. Kijk op http://www.windows.com.<br>Op dit systeem is Windows 10 Pro-software voorgeïnstalleerd, daarnaast worden een licentie voor Windows 11 Pro-software en een voorziening voor herstelsoftware meegeleverd. U kunt slechts één versie van de Windows-software tegelijk gebruiken. Als u tussen de versies wilt wisselen, moet u de installatie van de ene versie ongedaan maken en de andere versie installeren. Om dataverlies te voorkomen moet u een back-up maken van al uw data (bestanden, foto's, enz.) voordat u een besturingssysteem verwijdert en een andere versie installeert.<br>Processorsnelheid geldt voor de maximum prestatiemodus; in batterij-optimalisatiemodus werken de processors met een lagere snelheid.<br>De prestaties van Intel® Turbo Boost zijn afhankelijk van de hardware, de software en de systeemconfiguratie. Meer informatie is beschikbaar op www.intel.com/technology/turboboost.<br>Conform het ondersteuningsbeleid van Microsoft ondersteunt HP Windows 8 en 7 niet op producten die zijn geconfigureerd met Intel- en AMD-processors vanaf de 7e generatie en worden er ook geen drivers geleverd voor Windows 8 of Windows 7 op http://www.support.hp.com.<br>Multi-core is ontwikkeld om de prestaties van bepaalde softwareproducten te verbeteren. Niet alle klanten of softwaretoepassingen zijn gebaat bij het gebruik van deze technologie. De prestaties en klokfrequentie zijn mede afhankelijk van de applicatieworkload en uw hardware- en softwareconfiguraties. De nummering van AMD zegt niets over de kloksnelheid.<br>De prestaties van Max Boost-klokfrequentie zijn afhankelijk van de hardware, de software en de systeemconfiguratie.<br>De term "10/100/1000" of "Gigabit" Ethernet duidt op compatibiliteit met de IEEE-standaard 802.3ab voor Gigabit Ethernet en niet op een werkelijke snelheid van 1 Gb/sec. Voor snelle overdracht is verbinding met een Gigabit Ethernet-server en netwerkinfrastructuur vereist.<br>Voor gebruik van Wi-Fi 6E in de 6 GHz band, is een Wi-Fi 6E-router vereist die apart wordt verkocht. Openbare draadloze toegangspunten zijn beperkt beschikbaar. Wi-Fi 6E is achterwaarts compatibel met eerdere 802.11-specificaties. En is beschikbaar in landen waar Wi-Fi 6E wordt ondersteund.<br>WWAN is een optie die in de fabriek moet worden geconfigureerd. Voor het gebruik is een apart aan te schaffen serviceabonnement vereist. Raadpleeg je serviceprovider voor dekking en beschikbaarheid in je omgeving. De verbindingssnelheden kunnen variëren afhankelijk van de locatie, de omgeving, de netwerkcapaciteit en andere factoren. 4G LTE is niet op alle producten en in alle regio's beschikbaar.<br>HP DreamColor panel beschikbaar in het Q2 2021-tijdsbestek.<br>SuperSpeed USB met 20 Gb/s is niet beschikbaar bij Thunderbolt™ 4.<br>HD-content is vereist voor de weergave van HD-beelden.<br>Windows Hello gezichtsauthenticatie maakt gebruik van een camera die speciaal geconfigureerd is voor infrarood-beeldvorming (IR) van dichtbij voor verificatie en ontgrendeling van Windows-apparaten en ontgrendeling van Microsoft Passport.<br>Beheer en monitor de prestaties en toestand van je batterij en pas oplaadopties aan met het gebruiksvriendelijke HP Power Manager-dashboard.<br>EPEAT®-geregistreerd waar van toepassing. EPEAT-registratie varieert per land. Zie www.epeat.net voor de registratiestatus per land. Zoek in de HP winkel met opties van derden op www.hp.com/go/options naar zonne-energieaccessoires.<br>Externe voedingen, WWAN-modules, netsnoeren, kabels en randapparatuur zijn niet inbegrepen. Later toegevoegde servicecomponenten zijn mogelijk niet halogeenarm.<br>HP Support Assistant - Vereist Windows en internettoegang.<br>HP ZCentral Remote Boost is niet vooraf geïnstalleerd op Z workstations, maar kan worden gedownload en geïnstalleerd op alle Z desktop- en laptop-pc's zonder een licentie te kopen. Bij verzending vanaf andere apparaten dan Z moet voor elke gelijktijdige uitvoerende versie een eeuwigdurende individuele licentie of een eeuwigdurende zwevende licentie en ZCentral Remote Boost Software Support worden aangeschaft. Voor RGS is Windows, RHEL (7 of 8), UBUNTU 18.04 LTS of HP ThinPro 7 vereist. MacOS (10.13 of hoger) wordt alleen ondersteund aan de ontvangerskant. Toegang tot het netwerk is vereist. De software kan worden gedownload op hp.com/ZCentralRemoteBoost.<br>Alleen online ondersteuning<br>Microsoft Office moet apart worden aangeschaft en vereist internettoegang voor activering.<br>Miracast is een draadloze technologie waarmee de scherminhoud van uw pc kan worden weergegeven via tv's, projectoren en mediaspelers die Miracast ondersteunen. U kunt Miracast gebruiken om uw pc-scherm te delen en presentaties te geven. Voor meer informatie: http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/project-wireless-screen-miracast.<br>HP Connect voor Microsoft Endpoint Manager is beschikbaar voor ondersteunde HP Pro, Elite, Z en point-of-sale pc's die worden beheerd met Microsoft Endpoint Manager. Een abonnement op Microsoft Endpoint Manager is vereist en moet apart worden aangeschaft. Een netwerkverbinding is vereist. Voor HP Sure Admin is Windows 10 of hoger en HP BIOS vereist.<br>HP BIOSphere Gen6-kenmerken variëren afhankelijk van het platform en de configuratie.<br>Omdat sommige geheugenmodules van andere fabrikanten niet industriestandaard zijn, raden wij geheugen van HP aan om compatibiliteit te waarborgen. Als je geheugen met verschillende snelheden combineert, werkt het systeem op de laagste snelheid.<br>Voor HP Connection Optimizer is Windows 10 vereist.<br>Ondersteunt HD-decoderen, DX12, HDMI 1.4, HDCP 2.2 via DP tot 4K bij 60 Hz en via HDMI tot 4K bij 30 Hz<br>Gedeeld videogeheugen (UMA) gebruikt een gedeelte van het totale systeemgeheugen voor videoprestaties. Systeemgeheugen dat gereserveerd is voor grafische prestaties is niet beschikbaar voor gebruik door andere programma's.<br>Voor HP Sure Click is Windows 10 Pro of hoger of Enterprise vereist. Zie https://bit.ly/2PrLT6A_SureClick voor meer informatie.<br>Bij systemen met meer dan 3 GB geheugen en een 32-bits besturingssysteem is mogelijk niet alle geheugen beschikbaar wegens systeemvereisten. Om geheugen boven 4 GB aan te spreken, is een 64-bits besturingssysteem vereist. Geheugenmodules ondersteunen datasnelheden tot 4800 MT/s; de werkelijke datasnelheid is afhankelijk van de geconfigureerde systeemprocessor. Zie de processorspecificaties voor de ondersteunde geheugengegevenssnelheid.<br>HP Sure Run Gen4 is beschikbaar op bepaalde HP pc’s en vereist Windows 10 of hoger.<br>Voor een Secured-core pc is een Intel® vPro® of AMD Ryzen™ Pro processor vereist. 8 GB of meer systeemgeheugen is vereist. Secured-core pc-functionaliteit kan worden ingeschakeld in de fabriek.<br>Het geïntegreerde HP Sure View Reflect-privacyscherm is een optionele functie die bij aankoop moet worden geconfigureerd en bedoeld is voor gebruik in liggende richting.<br>HP Sure Sense is beschikbaar op bepaalde HP-pc's met Windows 10 Pro, Windows 10 Enterprise, Windows 11 Pro of Windows 11 Enterprise OS.<br>Voor myHP is Windows OS vereist.<br>HP Services Scan wordt geleverd bij Windows Update op bepaalde producten en controleert de rechten op elk hardwareapparaat om vast te stellen of er een HP TechPulse-service is aangeschaft en downloadt automatisch de toepasselijke software. HP TechPulse is een platform voor telemetrie en analytics dat essentiële gegevens over apparaten en toepassingen verstrekt. Kijk voor de volledige systeemvereisten of voor het uitschakelen van deze functie op http://www.hpdaas.com/requirements. Niet van toepassing in China.<br>Resoluties zijn afhankelijk van de monitor en de instellingen voor resolutie en kleurdiepte.<br>HP Manageability Integration Kit kan worden gedownload vanaf http://www.hp.com/go/clientmanagement.<br>HP Cloud Recovery is beschikbaar voor Z by HP, HP Elite en Pro desktops en laptops met Intel®- of AMD-processors en vereist een open, bekabelde netwerkverbinding. Opmerking: Maak vóór gebruik een back-up van belangrijke bestanden, gegevens, foto's, video's enz. om gegevensverlies te voorkomen. Ga voor meer informatie naar: https://support.hp.com/us-en/document/c05115630.<br>HP Secure Erase is voor de in de Special Publication 800-88 van het National Institute of Standards and Technology beschreven methoden een veilige saneringsmethode. HP Secure Erase biedt geen ondersteuning voor platformen met Intel® Optane™.<br>Bij nieuwe batterijen kunnen de werkelijke Watturen (Wh) van de batterij afwijken van de ontwerpcapaciteit en kan de volledige oplaadcapaciteit tot 10 uur verschillen. Dit is gebruikelijk bij lithium-ion batterijen. De batterijcapaciteit neemt na verloop van tijd en met het gebruik af. Dit is afhankelijk van verschillende factoren, zoals beheerinstellingen voor de batterijstatus, houdbaarheid, temperatuur, omgeving, geladen apps, functies, systeemconfiguratie en energiebeheerinstellingen.<br>HP Sure Recover Gen4 met geïntegreerde reimaging is een optionele functie die Windows 10 of hoger vereist en die bij aanschaf moet worden geconfigureerd. Maak vóór gebruik een back-up van belangrijke bestanden, gegevens, foto's, video's enz. om gegevensverlies te voorkomen. Herstel via het netwerk met Wi-Fi is alleen beschikbaar op pc's met een Intel Wi-Fi-module.<br>HP Tamper Lock is een optionele functie die in de fabriek moet worden geconfigureerd en waarvoor een supervisorwachtwoord moet worden vastgesteld vóór gebruik.<br>HP Client Security Manager Gen7 vereist Windows en is beschikbaar op bepaalde HP Pro- en Elite-pc's.<br>HP Sure Start Gen6 is beschikbaar op bepaalde HP pc’s en vereist Windows 10 of hoger.<br>Gigabit-class Category 16 4G LTE-module is optioneel en moet in de fabriek worden geconfigureerd. De module is ontworpen voor downloadsnelheden tot 1 Gb/s dankzij 5-carrier-aggregatie en een kanaalbandbreedte van 100 MHz. Activering en een afzonderlijk aangeschaft servicecontract zijn vereist. Achterwaarts compatibel met HSPA 3G-technologie. Raadpleeg je serviceprovider voor dekking en beschikbaarheid in je omgeving. De verbindings-, upload- en downloadsnelheden kunnen variëren en zijn afhankelijk van het netwerk, de locatie, de omgeving, de netwerkcapaciteit en andere factoren. 4G LTE is niet op alle producten en in alle regio's beschikbaar.<br>HP 5G module is optional and must be configured at the factory. Module designed for 5G NR NSA (non-standalone) networks as carriers deploy Evolved-Universal Terrestrial Radio Access New Radio Dual Connectivity (ENDC) with both 100Mhz of 5G NR and LTE channel bandwidth, using 256QAM 4x4 as defined by 3GPP. Module requires activation and separately purchased service contract. Check with service provider for coverage and availability in your area. Data connection, upload and download speeds will vary due to network, location, environment, network conditions, and other factors. Backwards compatible to 4G LTE and 3G HSPA technologies. 5G module planned to be available in select platforms and select countries, where carrier supported.<br>Alleen online ondersteuning<br>Het percentage gerecycled ‘ocean-bound’ plastic dat in elke component is opgenomen, varieert per product.<br>Het percentage gerecycled plastic materiaal is gebaseerd op de definitie in IEEE-norm 1680.1-2018.<br>Vezelkussens zijn gemaakt van 100% gerecyclede houtvezels en organisch materiaal.<br>De doosverpakking en gegolfde kussens zijn 100% gemaakt van duurzaam geproduceerde gecertificeerde en gerecyclede vezels.<br>HP QuickDrop vereist internettoegang en een Windows 10-pc met de HP QuickDrop-app en ofwel een Android-toestel (telefoon of tablet) met Android 7 of hoger met de HP QuickDrop-app voor Android en/of een iOS-apparaat (telefoon of tablet) met iOS 12 of hoger met de iOS HP QuickDrop-app.<br>Dit product wordt geleverd met een eenjarige (1) licentie voor HP Wolf Pro Security Edition, inclusief HP Sure Click Pro en HP Sure Sense Pro. De software van HP Wolf Pro Security Edition is gelicentieerd onder de licentievoorwaarden van de HP Licentieovereenkomst voor Eindgebruikers (EULA) die kan worden gevonden op https://support.hp.com/us-en/document/ish_3875769-3873014-16, en is als volgt gewijzigd: "7. Looptijd. Tenzij anderszins op een eerder tijdstip beëindigd conform de voorwaarden van deze EULA, wordt de licentie voor de HP Wolf Pro Security Edition (HP Sure Sense Pro en HP Sure Click Pro) van kracht bij activering en blijft de licentie voor twaalf (12) maanden daarna geldig ("Initiële looptijd"). Aan het einde van de Initiële looptijd kunt u (a) een verlenging van uw licentie voor de HP Wolf Pro Security Edition aanschaffen via HP.com, HP Sales of een HP Channel Partner, of (b) de standaard versies van HP Sure Click en HP Sure Sense blijven gebruiken zonder extra kosten en zonder toekomstige software-updates of HP ondersteuning.”

Delivery

Welcome to the shipping information page.

Here u will find useful information about our shipping conditions

U can buy your products online at Axitech and let them be delivered swiftly ar your home or at work. Delivery times can vary depending on the selected delivery address, availability of the products and the date and time of the order. A tracking number is included in your confirmation email, allowing you to check the status of your shipment at any given time.

Stock

You can find the status of local and central stock on our product pages.

Local stock means stock that is physically present in our store.

Central stock means stock available from our suppliers.

For delivery times, this means that products from local stock can usually be delivered a little earlier.

Prices

Belgium

4,95*
  • 1-2 Days

Netherlands, Luxembourg

9,95
  • 2-3 Days

Germany, France

14,95
  • 3-5 Days

European Union

24,95
  • 3-5 Days

Rest of Europe

34,95
  • 5-10 Days

Guidelines:
- Delivery to postboxes is not possible.
- Shipping services may be delayed during certain periods. Keep this in mind.
- Products that are large and/or heavy will not be delivered outside of Belgium

*Voor producten die te groot en/of zwaar zijn wordt een verzendkost van €130 aangerekend.

Deliveries outside of Europe

Deliveries outside of Europe are not offered by default.
If you're outside of Europe and would like to order a product, contact us.

Retours

For all your purchases (excluding software), a 14-day cooling-off period applies; you can return your product in the original packaging to our store or send it back during this period.
Be sure to mention your order number, describe the nature of the problem with your product, and add photos if relevant.

For more information click here


Click here to contact us.

Write Your Own Review
Only registered users can write reviews. Please Sign in or create an account

Order

Click here to see how to place an order.

You can always view your orders on your account page. Here you can also cancel them.
If you ordered without an account, you can best send us an email so that we can cancel it for you.


Once an order is placed, it can no longer be changed. If you want to place another order, first cancel your old order.

 

The quantities you see on a product are the stock from our suppliers.
If local stock is mentioned, it means we have it available in the store.
If a product is marked as out of stock, it means it is currently unavailable from both our suppliers and in our store.

Payments

We offer the following payment options:

Cash: Store
Bancontact / Maestro / Mister Cash: Store and webshop
MasterCard / VISA: Store and webshop
iDeal: Webshop
KBC: Webshop
Belfius: Webshop
ING: Webshop
Bank transfer: Webshop
PayPal: No
Ecocheques: Store (Refurbished products)
Installment plan: No

Has your payment via Bancontact failed? First check whether the money has been debited or not. Is this not the case? Then you can immediately place an order again.
Has the money been debited from your bank account but you have not received a confirmation email after an hour? Then send us an email and include your transaction number. This is always stated in the debit details. We will assist you as soon as possible.

You have placed an order and want to pay with a credit card, but you receive the message that your credit card has been declined. That is unfortunate. Rest assured, we do not charge money from a declined credit card and you will receive a notification that the order cannot be processed. You can simply place your order again with another payment method such as Bancontact.

More information

Email us!

Did you pay via iDEAL? Then we will transfer the payment back to your account. If you paid with your credit card and returned your entire order, we will refund the amount to your credit card. Did you only return part of your order? Then we will transfer the money to your specified account number. When your account number is not known, we kindly ask you to provide it to us. Have you been to our store and paid there? Then we ask for your account number so we can refund the amount. Refunds are made within 3 to 5 business days.

Have you not received a refund after 3 to 5 business days? The time it takes for your refund to appear back in your account varies from bank to bank. If you have not received a refund after 7 business days, it is best to contact our customer service.

Email us!

Your VAT number is checked with VIES (VAT Information Exchange System), and if it is valid and you qualify for VAT-free purchases, this is done automatically for you.

If this does not work, you can always contact our customer service as a professional customer with a valid VAT number to place your order. 
Be as complete as possible in the description of your order, preferably with URL links from our webshop, so that we can assist you as quickly as possible. An invoice is always created.

Email us!

Delivery & Pickup

You can find a detailed overview of our shipping locations and rates here.

You can track the status of your order on your account page.

Click on 'My orders', then select the correct order.

Then click on 'Order Shipments', next to 'Invoices'

Now you have an overview of all shipments of the order.

Each shipment has its own tracking link, you can find this just under the shipment number.

Of course, you can pick up your order at our store in Mechelen! Indicate this during your order, and we will notify you when your product is ready for pickup.

That's annoying, but don't worry. First, check the following points:

- Check the 'Track & Trace code', it may provide more insight into the delay of your package.
- Check the delivery address, was it entered correctly during the order?

- Check your mailbox, it may contain a message that you were not at home during the delivery. It is possible that the mailman or courier will offer your package again or has delivered it to the neighbors.
- If none of these provide clarity, please contact us.

Email us!

Warranty & Repairs

You can bring in your repair at any time without an appointment at our store!
When you bring your device to us, an inspection and quote are carried out within 2 working days*.

If you cannot come to us, you will have to send your device. This is best done in consultation with us after you send us an email describing the problem. You should assume that you will have to miss your device for 10 workdays*.
NOTE! We only accept repairs by shipment from Belgium. If you send your repair from abroad, your shipment will be refused and immediately returned.

Describe the nature of the problem with your device and add photos if relevant. We will respond to you within 24 hours during our opening hours.

Request a repair!

You can always inquire about the status of your repair by sending an email. We will respond as soon as possible.

 

U can always view the status of the repair using the QR code or the link that u can find on the claim ticket that u received when u brought in your device.

Email us!

We repair Windows, Linux, and Apple computers.

We also replace glass back covers for iPhones!

Klik hier voor meer informatie.

We do not offer replacement devices while your device is being repaired. We do offer rental services, prices and terms are determined according to the needs and specific wishes of the customer. Send a request for more information.

Email us!

We offer the following warranty periods and conditions:

New product: 2 year
Refurbished product: 1 or 2 year   Meer informatie
Repairs: 6 months

We never provide a warranty for software issues. Warranty is only provided for manufacturing defects, not user errors.

Click here to consult our sales terms and conditions.

Click here to consult our repair conditions.

Returns & Exchanges

For all your purchases (excluding software), a 14-day cooling-off period applies; you can return your product in the original packaging to our store or send it back during this period.

For more information, view our sales terms and conditions here.

Email us!

No.

 

Due to the nature of the products we offer, testing is equivalent to putting the device into service.

 

For more information, view our sales terms and conditions here.

Not satisfied with your products? Delivered defective?
We are sorry to hear that; we will ensure this is rectified as soon as possible.
You can immediately return your product in the original packaging to our store or send it back. We will then send you the same product as a replacement as soon as possible.
Be sure to mention your order number, describe the nature of the problem with your product, and add photos if relevant.

You can also request an RMA on your account page under the orders menu.

More information

Email us!

Address & Customer Service

Our store is located at Battelsesteenweg 275, 2800 Mechelen in Belgium. (directly opposite Carrefour)

Contact Form

The store is open on:

Monday to Saturday

from 10:00 to 18:00

Closed on holidays

Refurbished

Refurbished devices are thoroughly checked, cleaned, repaired, and updated. These are then offered for sale at a high discount. This is not only good for your budget but also for the environment, as there is less need for new electronic materials and older materials are reused.

In addition to big discounts, we also offer a 1-year warranty on all refurbished materials purchased from us!

 

Click here for more information.

Our refurbished products all have a rating, indicated with a star rating.

3 Stars: C grade
4 Stars: B grade
5 Stars: A grade

C grade means the device functions perfectly but has very visible cosmetic damage. These are usually offered at a larger discount.

B grade means the device functions perfectly but has a few minor cosmetic flaws. (small scratches, dents in the casing, etc.)

A grade means the device has been used, but it is not (or barely) noticeable. It's just like buying a new one, but cheaper!

 

Click here for more information.

Terms and Conditions

1.1 These general terms and conditions apply to all offers made by Axitech and to all agreements concluded (with Belgian buyers of Axitech products).


1.2 Unless expressly agreed otherwise, the applicability of other general terms and conditions is excluded.

2.1 All statements made by Axitech on the website or in catalogs are considered to be an invitation to make an offer.


2.2 Orders can be placed with a fully completed order card (indicating customer number, your most recent street address, the correct order numbers and numbers of items to be ordered), by fax, by e-mail, via websites.


2.3 By placing an order, the buyer accepts the applicability of the general conditions mentioned on the site and in the catalogs. The most current terms and conditions will be posted on the website.


2.4 Axitech reserves the right to refuse orders under a minimum order amount or to charge a surcharge for such orders. Furthermore, conditions such as prepayment may be attached to the acceptance of orders.


2.5 If, for any reason, acceptance of an order for a particular item proves impossible, Axitech will, in consultation with the buyer, endeavour to supply an item comparable in price and quality. The order will be accepted in modified form after agreement.


2.6 The agreement is established at the time Axitech has accepted the order.

3.1 The prices on Axitech's websites are the current prices. Prices in mailings may differ due to price changes made after the mailings were printed.

 

3.2 The price listed on the website may be incorrect. If the price is disproportionately low, Axitech may cancel the order or still charge the customer the correct price.


3.3 As long as the agreement has not been concluded, Axitech shall be entitled to change the prices and further terms and conditions.


3.4 All prices are inclusive of VAT and cost of packaging, exclusive of cost of transportation, shipping and legal fees unless otherwise stated. Per order, depending on the method of payment, a one-time contribution to the shipping costs mentioned on the websites and in the catalogs will be charged.


3.5 Axitech is also entitled to pass on changes in the rate of turnover tax and any other taxes and/or levies after the agreement has been concluded.

4.1 Axitech will determine the method of transportation and the carrier. If the customer has special transport requirements, the additional costs shall be borne by the customer. All orders will be delivered to the customer's specified pickup point or street address.


4.2 Axitech will deliver the order promptly. In the event of a delay in the delivery of all or part of the order, Axitech will send a notice no later than three weeks after acceptance of the order. Customer then has the right to cancel the order, to the extent delayed, without charge no later than seven days after receipt of the delay notice.


4.3 Axitech reserves the right to deliver the order in parts. There are no additional costs associated with partial deliveries or backorders.


4.4 Despite all the care we take with orders, it may happen that an order is not delivered or is incomplete. The buyer is required to report this within 7 days of receiving the items. In that case, the delivery will be completed or redone at Axitech's expense if necessary.

 

4.5 Axitech is not responsible for delays in deliveries once shipped. Delivery services can be delayed due to several factors: busy periods, strikes, wrong address, traffic, and so on.

5.1 Payment shall be made by bank or giro, credit card or online banking on terms further set forth on the websites and in the catalogs.


5.2 If it is agreed that payment will be made on account, a (fatal) payment term of 30 days after the invoice date will apply.


5.3 In cases that give rise to it, Axitech reserves the right not to accept a method of payment proposed by the buyer. In this case, this will be communicated and the order will be sent after prepayment.


5.4 Settlement with claims against Axitech or suspension shall not be permitted unless such settlement is still agreed upon in writing.


5.5 Prepayment is only possible by bank or giro transfer.


5.6 After exceeding a payment term, the customer shall owe the statutory interest and all judicial and extrajudicial collection costs with a minimum of € 100. Axitech may then suspend fulfilment of its obligations or dissolve the agreement by letter.

6.1 Goods delivered shall remain the property of Axitech until all (payment) obligations have been fulfilled. This applies to all obligations for which the law permits the creation of a reservation of title.


6.2 Axitech shall be irrevocably authorised, without notice of default being required, to take back the articles that have remained the property of Axitech (or have them taken back).

7.1 The right of renunciation does not apply to customers who purchase products for business or professional use.


7.2 The customer, who does not purchase the products for business or professional use, has the right to renounce the purchase, without payment of a fine and without giving any reason, provided that Axitech is informed thereof by letter or by fax within a period of 14 working days from the day following the day of delivery of the product. The goods must be returned in the original packaging, accompanied by a copy of the relevant invoice and stating the reason for return.


7.3 For the exercise of his right of renunciation, the costs of returning the products shall be borne by the customer.


7.4 In the case of delivery of immediately reproducible products protected by copyright law and in the case of distance selling of cosmetics, the customer is obliged to return the product in its intact safety packaging.


7.5 In case of exercise of the renunciation right, Axitech shall be obliged to refund the amounts already paid by the buyer, without any costs. Reimbursement shall be made within thirty days following the day of notification of renunciation.


7.6 The customer cannot exercise the right of renunciation concerning delivery of audio and video recordings and computer software of which the seal has been broken by the customer.

8.1 The buyer has up to 14 days for reflection after delivery of the goods. The buyer must deliver the goods to Axitech within 14 days of reporting a return.

 

8.2 Het retourrecht is niet geldig voor volgende producten:

  • Sealed products (e.g. Ink, Toner, software, laptops, desktops, video games, USB flash drives, hard drives, SSDs, headsets, earbuds, etc) with the seal broken.
  • Personalized items (for example, an engraved product)
  • Products with limited expiration dates
  • Perform a service (e.g., remote assistance, installation, data transfer, etc.)
  • Individual products that are part of a bundle

 


8.3 The right of return is only valid in the following situations:

  • The product is in its original condition and undamaged.
  • The product was not put into use.
  • The product must be returned in its original packaging.
  • If accessories or matching components were supplied with the product, they must also be returned in the original packaging. (for example: adapter, power cable, case, pen, mouse, keyboard, etc)

 

8.4 If one or more of these conditions are not met, a portion of the amount will be withheld or the return request will be denied.

 

8.5 If all conditions are met, Axitech will refund the price paid, including shipping costs of the order, as soon as possible, but no later than 14 days after the return of the items.


8.6 If the items delivered by Axitech have not been returned within the "approval period" of clause 8.1, the customer accepts the items as accepted.

 

8.7 The buyer is responsible for the return of the goods, including shipping costs.

 

8.8 If abuse of the right of return is suspected, future orders will be refused.

 

8.9 For more information on Belgian return laws click here.

9.1 Axitech guarantees the quality of the items it delivers for twenty-four months from the delivery of the product.


9.2 If the delivered products do not correspond to the description in the guarantee certificate, the description in the catalogs or on Axitech's website, the buyer can claim a warranty. This is only valid if he notifies Axitech in writing within a period of two months from the day on which the buyer has identified the defect. For customers purchasing products for business or professional use, the period in which notification must be made is 14 days. Together with the notification, the customer must send a detailed description of the defect as well as a copy of the sales invoice. This provision applies only to customers who do not purchase the products for business or professional use.


9.3 Pursuant to a validly exercised warranty claim, the buyer is entitled to a free repair or free replacement (at Axitech's discretion) of the good, except where this would be impossible or disproportionate.


9.4 This warranty does not apply if:
• the item or device was inadequately protected from shipping damage when returned;
• modifications have been made to the item or device;
• there are defects caused by incorrect or improper use, such as failure to observe the accompanying operating instructions;
• the defect was caused by intent or gross negligence;
• there is an external calamity such as lightning, power failure, natural disasters, etc;
• Axitech has not been given the opportunity (in time) to investigate the complaint and possibly to repair the defect.


9.5 The Customer's legal claim shall be time-barred after the expiration of one year from the date on which the Customer established the lack of conformity, without that period being allowed to expire before the end of the two-year period referred to in 8.1.
For buyers who purchase products for business or professional use, the legal claim shall lapse one month from the notification of the defect to Axitech.


9.6 If a lack of conformity becomes apparent within a period of six months from delivery of the product, the presumption that this lack existed at the time of delivery applies as evidence to the contrary, unless this presumption is incompatible with the nature of the product or with the nature of the nonconformity, by taking into account, among other things, the fact that the product is new. This provision does not apply to customers who purchase the products for business or professional use.


9.7 Taking into account the use that the customer has had since the delivery of the product, the customer has the right to demand an appropriate price reduction or the rescission of the purchase agreement:
• if he cannot claim repair or replacement.
• if Axitech has not made the repair or replacement within a reasonable time or without serious inconvenience to the buyer.
The customer is not entitled to demand the dissolution of the agreement if the lack of conformity is of minor significance. This provision applies only to customers who do not purchase the products for business or professional use.


9.8 If the product was delivered to the first buyer for more than one year and Axitech can no longer repair the product or no longer has the item in question in stock, then Axitech offers the option, at the buyer's option, to supply a replacement item at 50% of the purchase price, or to refund 50% of the purchase price paid.
This provision applies only to customers who purchase the products for business or professional use.


9.9 After the expiry of the warranty period as referred to in 8.1, Axitech shall be obliged to indemnify for the hidden defects of the product sold.

10.1 Personal information is stored in Axitech's customer system to process orders. In addition, Axitech uses the data for internal marketing purposes, such as sending catalogs. Axitech applies the relevant legislation when using personal data.


10.2 When Axitech provides data to third parties to perform tasks within the scope of activities described in 10.1, privacy will be maintained.

11.1 Axitech's liability with respect to the sale and delivery of articles is expressly limited to the warranty regulated under clause 9.


11.2 Axitech is not liable for advice it has provided, printing and typesetting errors in catalogs, technical data provided by suppliers or manufacturers and unforeseeable poor quality of the products.


11.3 For the rest, any liability of Axitech shall be limited to the amount actually paid on the relevant invoice sent.

12.1 No later than at the conclusion of the agreement, Axitech will offer these general terms and conditions to the buyer, either electronically or otherwise. The buyer is responsible for printing or saving the terms and conditions if required.


12.2 Axitech makes the following information available on its website:
• its registered address and company number.
• the main characteristics of the products, including the price
• the method and cost of delivery and payment
• the address where complaints may be filed if different from its registered office address
• the method of taking back and returning the product, including any associated costs
• the period of validity of the offer (if applicable)


12.3 If the buyer wishes to dissolve or destroy the agreement on the grounds that Axitech would not comply with legal information obligations, this right must be exercised within 14 working days after acceptance of the order.

 

12.4 Axitech cannot guarantee 100% accurate information for all products. For questions or comments about product information, the buyer should contact customer service. It is the buyer's responsibility to ensure that the correct product is ordered.

13.1 Disputes will be resolved by mutual agreement whenever possible.


13.2 These general terms and conditions are governed by Belgian law and all disputes will be dealt with by the court based on the location of Axitech's registered office.

14.1. The entrepreneur has a sufficiently publicized complaint procedure and handles the complaint in accordance with this complaint procedure.


14.2. Complaints about the implementation of the agreement must be submitted to the entrepreneur within a reasonable time, fully and clearly described, after the consumer has found the defects.


14.3. Complaints submitted to the entrepreneur shall be answered within a period of 14 days from the date of receipt. If a complaint requires a foreseeably longer processing time, the trader will respond within the 14-day period with a notice of receipt and an indication of when the consumer can expect a more detailed response.


14.4. If the complaint cannot be resolved by mutual agreement, a dispute arises that is subject to the dispute resolution procedure.

Cookies

Our website uses cookies. If you use our website, u agree with the cookies as outlined in our privacy policy. U can also edit these cookies. Then you can make a more specific selection.